søndag 25. april 2010

Ny dag

Men ingen nye scrappemuligheter.... i hvert fall har jeg ikke det minste lyst til å scrappe, og akkurat det er ikke vanlig. Ikke særlig praktisk akkurat nå heller, med tanke på at jeg må få unna et bursdagskort denne uka, og snart har lillesnupp bursdag og så er det en drøss andre bursdager. Får satse på å lifte (noe jeg egentlig ikke liker det minste), bare for å få unna det jeg "må" ha gjort. Kjøpekort er i hvert fall IKKE aktuelt, da får det heller bli en lift eller ti. Har en LO og et par kort som jeg skal få lagt ut, ellers er jeg ajour med å få lagt ut ting i bloggen. I morra skal jeg få fremkalt en del nye bilder, og det kan jo hende at det får fart på scrappinga igjen? Bikubentur rekker jeg ikke på noen uker enda, men litt nytt pleier jo å få fart på ting.

1 kommentar:

Anonym sa...

Får håpe lysten til å scrappe kommer sigende, så får du nok unna det som er prekert;))

Ha en fin uke!