onsdag 21. april 2010

21.4.2010

Bilder av Chess..... skulle ønske jeg hadde bilder av ham i bøtter og spann. Rart hvordan digitale kameraer faktisk har fått oss til å ta myyye mer bilder. Men: siden jeg ikke har så mange bilder av ham, setter jeg desto større pris på de jeg faktisk har. Denne LOen begynte jeg med for lenge siden, må være minst ett år, før det låste seg skikkelig og den bare ble liggende. For litt siden begynte jeg å ta fram slike halvglemte prosjekter, som oldefarLOen lenger under. Målet nå er å bli ferdig med en slik LO hver måned, så er jeg vel i mål til jul. Har brukt gamle ark fra basic grey, mens blomstene stort sett er prima. Perlebånd og litt bling, og et lekkert glitterhjerte fra melissa frances. Thickersene er nutmeg.

3 kommentarer:

Janne-Lise sa...

For en herlig LO. Bildene og pynten harmonerte veldig bra. Også var bildene veldig flotte da :)

Kari sa...

Er det ikke litt godt å kjenne på savnet og ikke minst gleden ved å få ferdig noe til minnet om noen man har elsket så høyt? Det er når jeg ser du har laget slike flotte LO'er som dette, minne LO'er, at jeg ønsker jeg laget slikt selv også.

livmme sa...

skikkelig lekker LO, herlig å bli ferdig med noe en har liggende altså!! bra jobba ;)

Men bildene dine er veldig mørke, er vanskelig å se skikkelig....