fredag 30. april 2010

30.4.2010





Bursdagskort til svogern. Ser at forsida har lagt seg nederst.... jaja. Har brettet et bazzill kraft i lettersize og brukt brun stempelpute langs kantene. Har "duttet" med diverse distressputer på akvarellpapir, stemplet over punchinella for å få sirkelmønster. Har trykket ut initialene T og E i grungeboard med QK teryaki. Deretter har jeg brukt distressputa rusty hinge og oppå der old paper i embossingpulver. Det er mye Tim holtz pynt på dette kortet, både metallpynt og stempler. Håper det faller i smak hos svogern.

6 kommentarer:

Merethe sa...

Så stilig det ble, kult med alle fargen på bakgrunnen.

livmme sa...

Utrolig lekkert! Elsket fargene her og stemplingen over punchinella var flott, det tar jeg med meg til ett av mine kortprosjekter! Likte stilen! Liker han ikke dette, vil jeg ha det ;)

Nina sa...

Heisann!

Takk for koselig komentar i min blogg *klem*

Knall stilig kort du har laget, bare digger fargene altså :)

Ann-Helen sa...

Lekkert kort med mange morsomme, spennende detaljer.

lise sa...

skikkelig tøfft kort!! flotte farger og masse detaljer å se på:)

anne marie sa...

Flott kort!