tirsdag 20. april 2010

20.4.2010

En LO jeg begynte med for leeenge siden i 12x12, og som lå uferdig i flere år. Bildet er av min farfars far, som jeg takket hjelp fra Fenris faktisk vet litt mer om nå. Har brukt ark fra DCWV, thickers, blonde fra prima, bradsen inni blomsten er fra bradmaker-kitet til chatterbox, sommerfugl fra kort og godt og litt annet småtteri. Ikke slik jeg ville ha laget den nå, men som "redningsaksjon" er den grei nok.

En oppgave til scrappeekspedisjonen. Jeg skulle inspireres av et bilde av druer, og her er både grønnfargen og et par rundinger. Mønsterarket er fra basic grey - origins. Elsker dette bildet av Fauni-snuppa mi.
Enda en til scrappeekspedisjonen. Var en ekstraoppgave med bølgepapp, og her er den både som bakgrunn og som bokstaver og pynt. Mønsterark fra MME, blomster og bling fra prima.


Fauni i fjor vår, ser på bildet at sykdommen hennes (cushing´s disease) hadde begynt å vise seg. Arket og mesteparten av pynten er fra prima, men det er også en nuperelle, blomster fra papirloftet og chipboard fra riffraff.



Lurer på om mønsterarkene til denne er fra fancy pants? Snøfnuggene er fra riffraff, bling og blomster fra prima, thickers- salutations.




3 kommentarer:

mettepip sa...

Hei, hei!
Lekre LO'er izi!
Så koselig å lage LO med gamle bilder! Mye lekker pynt på LO'ene dine!
Ha en fin dag.
klem fra
Mette

Ellen sa...

Så flotte de er alle sammen! Veldig koselig den med oldefar:)

Janne-Lise sa...

Tusen takk for mange fine kommentarer i bloggen min :) de setter jeg umåtelig stor pris på .) Jeg likte utrolig godt den LOèn der du hadde brukt nupereller jeg - det ble en veldig fin effekt av den - ellers var resten av LOèn flott pyntet opp mot den flotte hesten :)