tirsdag 13. april 2010

13.4.10

Bildet av Fauni ble tatt våren i fjor. Ark, den lille blomsten og bokstaver er fra Basic Grey- Kioshi, de små er tiny alpha fra making memories. Hesten er en CottageKutz, og blingen og den store blomsten er fra prima.
Arkene er fra magnolias "somebunny loves me". Hjertet er fra melissa frances, de blå blomstene er fra papirloftet, og de andre blomstene og blonden er fra prima. Thickers fra american craft.

Som over, egentlig....



Arket er fra dream street papers, kalenderkortet fra maya road, metall-tall fra tim holtz, thickers, bakgrunnsstempel fra magnolia, og gutten med skateboardet husker jeg ikke hvor kommer fra. Malt med distressrefiller.



Tag laget til Grorud-treffet, har brukt de nye arkene til prima, og mye prima-blomster, store bokstaver fra scrappers choice, blingen er vel også fra prima. Husker ikke hvor blonden kommer fra, dessverre, skulle gjerne hatt mer av den.



4 kommentarer:

pia iris sa...

den tagen var nydelig, og flotte LOer og. nydelige farger, jeg er visst i min pastellperiode ;-)

anne marie sa...

Så mye fint du har lagt ut her:)
Loene er kjempeflotte og kortet likeså:)
Den tagen er jo en drøm:) Nydelig pynta og herlig farge:)

Beatemor sa...

Nydelig tag med masse prima. Må innrømme at jeg er veldig svak for prima sine produkter. Takk for besøk og kommentar i bloggen min :-)

Unknown sa...

Her var det mye fint:) Masse inspirasjon å hente her!