mandag 24. januar 2011

Julekort

FJorårets julekort, vel og merke, akkurat nå er jeg litt lei alt som heter jul, så jeg tror jeg venter bittelitt med å gå i gang med årets produksjon (selv om de første julegavene faktisk er i hus, hihi). Stempler og ark fra magnolia, gesso, glitterlim og litt fumling med distress-refiller.
Hmmm, for er disse arkene fra, tro? Gamle damer bør skrive opp ting med en gang, ellers blir det glemt. Igjen stempler fra magnolia, tekststemplet husker jeg ikke, men drar det fram hver jul, pynt fra papirloftet og nille.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige julekort selv om de er fjorårets, Hihi;))

De to under var også flotte kort, likte veldig godt det røffe farsdags kortet!

Ha en fin uke videre!

pia iris sa...

flotte kort, selv om jeg og må innrømme at jeg er lei jul nå *fnis*
gleder meg til å se LOen du skal lage til utfordringen min. :o)
ha en flott dag. klem pia
ps. kjekt du scrapper igjen

livmme sa...

nydelige julekort izi og nok en gang takk for det jeg fikk av deg!
Er invitert til dette årest julemesse, så har startet produksjonen på årets julekort selv jeg :) Er vel ikke like lei julekort som deg, siden det ikke ble laget ETT i år ;)

lise sa...

kjempeflotte julekort!! jeg laget vell hele TO julekort i fjor.. hihi..
så flott med glittereffektene på trærne på det første kortet!!

anne marie sa...

Nydelige kort,begge to:)
Du er jammen god som har en julegave klar allerede:)
Men jeg har faktisk kjøpt garn til to selv;) Tenkte jeg skulle strikke og tove et par juleløpere. Har en selv som jeg liker veldig godt:)
Ha en fortsatt fin januar:)