fredag 28. januar 2011

Bursdagskort og LO

Laget denne til en utfordring på scraphaugen. Arket er fra My Mind´s Eye-serien "Lost & found" , den lille biten er en rest fra et annet MME-ark, og så er det brukt gasbind, blonde og pompom-bånd, knapper og snøfnugg.
Bursdagskort til eldste nevøen. Arkene er fra magnolia, har brukt de store spellbinders-diesene til å trykke ut den med skyer på. På tagen har jeg først stemplet med et tekststempel i blått, og deretter med et TH-stempel i svart. På bånden rundt midten av tagen henger det en uglecharms, resten av pynten er stort sett fra Tim Holtz.

5 kommentarer:

lise sa...

skikkelig flott vinterLO,digger måten du har plasert gasbind blonde og pompomer sammen på!!
Flott kort med masse herlige detaljer,tøfft med filmstripa festet med den lenka,lur idè:)
ha ei fortsatt fin helg!

livmme sa...

så innmari tøff vinterLO! Såå artig det var med gasbind på LOen, det skal jeg jammen prøve ved en anledning!

Renate sa...

Nydelig kort du har laget der og flott med så mange spennende detaljer. lIkte spesielt godt den filmstripen.

Klem Renate

Anonym sa...

Tusen takk for kommentar i bloggen min,det setter jeg veldig pris på;)

Herlig vinter LO og et tøfft kort!
Ha en fin kveld!

pia iris sa...

den ble kjempefin den LOen inger, og jeg likte kortet og altså.
ha en flott helg. klem pia