søndag 12. juni 2011

Og litt mer

Prikken min på jakt (etter meg) i gresset sommeren for to år siden. Ark fra prima og basic grey, kattedies fra magnolia, thickers, blomst fra prima og "pet info" fra MME.
Eirik og et av hans (mange) skateboard. Ark fra kaisercraft, netting som ble til overs etter vi laget kaninbur, gamle knapper, stempler fra norsk stempelblad og papirloftet, mye pynt fra tim holtz (tekst i flaska), lysbilde, QK-alfa.
Bilde jeg tok på 17. mai. Ville ha et bilde av unga på kontoret, og da er det koselig å gjøre litt mer ut av det. Mye pynt fra tim holtz (og bakgrunnen er malt med distress stain), gammel bokside, lyktestolpe-dies fra magnolia, blomster fra prima og iamroses, stjerne fra prima og melissa frances, ark fra MME og en gammel bokside.
Kort til moderns kusine som blir 60 og liker å kjøre motorsykkel. Husker ikke hvor stemplet kommer fra, men arkene er fra prima. Blomstene er prima, papirloftet, og "det husker jeg ikke". Tekststempel fra papirloftet, pebble fra prima.

Brtllupskortet under har ark fra papirdesign, blomster fra mange forskjellige steder, tyll og perlebånd, mens stemplet er fra norsk stempelblad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Her var en rekke nytt siden sist jeg var innom, De tre LO'ene var utrolig fine. Du er så god på å bruke knall farger;) Kortet med motorsykkel var stilig, ikke værst å like å kjøre sykkel i en alder av 60;) Bryllupskortet var rent og fint;)

livmme sa...

her var det mye tøft!
Likte spesielt godt bildet til kontoret ditt, det ble veldig bra. Bryllupskortet ble også lekkert.
Så du forresten at du var plukket ut som en kreativ sjel?