tirsdag 21. juni 2011

21.6.2011

Tolvårsdagen til Eirik. Jeg hadde bakt skateboardkake til barnebursdagen, og det var stor stas. Han fikk nye DC-sko (og litt til, da), og det var stor stas.
Kjære Chess´en min. Nå er det 10 år siden han døde, og jeg savner ham fortsatt. Har dessverre ikke mange bilder, dette var før digitalkameraenes tid.
Sara-mor, utrolig at det er 11 år siden jeg mistet henne. Verdens herligste, rareste labbis.
Svarteper´en min. Her sniker han seg rundt i enga for to år siden. Jeg tok bilder av Fauni, og Prikken og Svarteper raslet rundt i gresset og ville ha oppmerksomhet.
Dårlig bilde, men konvolutt til pengene Karoline fikk til konfirmasjonen.

5 kommentarer:

pia iris sa...

4 flotte LOer inger og et nydelig kort.
ja etterhvert som vi blir eldre så blir det fler og fler vi savner.
klem pia

lise sa...

Kjempeflotte LOer og konvolutt:)
så tøff kake du hadde laget til bursdagen!!

klem Lise :)

Janne-Lise sa...

Herlig skatekake-LO :) tenker denne falt i smak ja - på flere enn en måte :)

Fine kort har du også laget :)
Takk for titten.
klem Janne-Lise

Kristin Langnes sa...

Som puse-elsker likte jeg selvsagt ekstra godt puse-LOen din. den var nydelig! Konfimasjonskoprtet var også utrolig elegant!

Kreativelena sa...

Du er utrolig flink til og lage varierte LO.. Likte veldig godt de to øverste.. Dette er slike papir som jeg synes er så fine at jeg ikke klarer og klippe i de :-)