fredag 5. november 2010

Julekort











Flere julekort

7 kommentarer:

lise sa...

oj for en produksjon!! laget mitt første julekort i går...
flotte kort du har laget, min favoritt er nok det førdte, lekkert med gamle boksider og den jenta var jo bare såå søt :)

Anonym sa...

wow for en produksjon, nydelige kort du har laget, falt helt for det første;)
De billettene, er de slik når du kjøper de eller stempler du de selv???

Ha en flott helg!

Agnetha sa...

Wow så flotte julekort da Izi. Det første fallt jeg veldig for.

anne marie sa...

Nydelige kort alle sammen:)
Og det øverste var aldeles fortryllende♥

Alhana sa...

Nydelige julekort med koselig gammeldags preg :-)

Therese sa...

Godt nyttår! Håper dere snart går "friskedager" i møte!

Så fine kort du har laget. Liker de runde motivene mot alle kvadratene. Likte også veldig godt LO'en med kaninen også, morsomt med kaninmotiv som pynt.

Janne-Lise sa...

Nå har jeg sneket litt rundt i bloggen din og her er det mye fint. Disse julekortene får bli min inspirasjon litt senere på året - de var nydelige.

hilsen Janne-Lise