tirsdag 29. desember 2009

Skisseomania 51


Her er enda et bidrag til SOM inne på scrapping.no. Bildet er av lillesnupp som forrige vinter var veeeldig skeptisk da det første snøfallet kom:) Hun var slett ikke sikker på om hun likte dette hvite, rare, kalde. I år har det heldigvis gått litt bedre. Arkene trooor jeg kommer fra 3ndy (correct me if I´m wrong). Har snurret to ulike bånd for å få til sirkelformen på skissa, og har brukt et av de lekre blingsnøfnuggene mine. I tillegg har jeg brukt blomster fra papirloftet. Har fått høre det at vinteren ikke er tiden for blomster, men alle har jo hørt om isroser? ;)

5 kommentarer:

anne marie sa...

Denne Loen var kjempefin:) Det var så fint med alt det hvite,både bånd og blomster. Og den snuppa di er jo aldeles nydelig:)

Therese sa...

Så lekker den er! Likte godt båndet du har laget, og jeg syns absolutt at blomstene passet inn på denne LO'en. Herlig bilde og tekst!

Anonym sa...

Herlig LO med en herlig jente;)
Jeg synes det passet fint med hvite blomster jeg, og det var mange detaljer som passet så fint sammen!

Fortsatt God Romjul!!

lise sa...

nydelig vinter LO!!! skikkelig flott vinterstemning:) og di snøfnuggene var bare lekkre!!!!

Kari sa...

Så flott en lo! Klart man kan ha isroser, og båndet du har brukt ble helt supert til. Likte godt den fluffy kanten rundt bildet. Fikk en god vinterfølelse av denne altså.

Godt nytt år.