tirsdag 10. august 2010

Fuglebur











Har lenge titta etter fuglebur til å ha i stua (vel og merke uten fugl), men har ikke funnet noen jeg syntes var fine. Gikk forbi en lokal klesbutikk en dag, og de hadde noen slike som pynt i vinduene. Gikk inn og spurte hvor de var kjøpt, skuffelsen var stor da jeg fikk høre at de var kjøpt på en messe i Danmark året før. Men heldigvis hadde de en for mye, som sto i esken sin i kjelleren. Og den fikk jeg kloa i! Har pyntet med diverse blomster, de grønne er fra papirloftet, de rosa er jeg ikke sikker på. Har brukt en kvist som Elise har dratt med hjem (det er nok å ta av!), et rede fra panduro og et par fugler jeg ikke vet hvor kommer fra. Mulig det blir litt tyll og bling etterhvert også.

2 kommentarer:

Lisa Synøve sa...

kjempefint fuglebur og så fint du har gjort det !

anne marie sa...

Så fiiint♥ Nå fikk jeg også lyst på fuglehus:)