mandag 31. mai 2010

31.5.2010

Lillesøster må jo også få navneskilt... Har brukt en gammel bokside og et ark fra melissa frances. Kantene er distresset og har så fått en runde med cat´s eye "chestnut roan". Har brukt dabbere i to ulike rosafarger. Den lyseste rosa har jeg også brukt på metallrammen fra Tim Holtz, mens hjertet har fått en omgang med rosa promarker. Har brukt litt forskjellige primablomster og en sommerfugl. To gamle frimerker og en billett fra restekassa. Blonden er fra kort og godt, og nuperellen er fra en duk jeg fant på loppis. Det rosa båndet med prikker på er fra papirloftet.

5 kommentarer:

Lisa Synøve sa...

Hei, ha snoka litt i bloggen din, masse fint og forskjellig du lager!
Disse skiltene var kjempefine =)

lise sa...

kjempeflotte skilt du har laget:) ett tøfft og ett søtt:)

pia iris sa...

for et herlig jentete dørskilt. skikkelig flink du inger.
ha ei flott uke.

Grethe sa...

Kjempeflott navneskilt! Jeg liker så godt slike små nuperellebrikker. Har hatt noen selv, men nå er jeg tom... Kanskje jeg må gå til det drastiske skritt at jeg lærer å slå nupereller selv.

Tenker hun ble glad for skiltet!

anne marie sa...

Nydelig dørskilt!
Friskt og flott med masse herlig pynt:)